MSU-rådet anordnar måndagsfika varje vecka, vilket är en uråldrig tradition! På fikan kommer oftast en talare, efterföljt av häng på kansliet. Då och då gör vi även andra roliga aktiviteter som Laserdome och Minigolf.
Utöver måndagsfikan finns det även chans att engagera sig i någon av våra skolföreningar runt om i Göteborg!
MSU-rådet väljs på distriktsstämman i början av kalenderåret.
Följ MSU:s verksamhet på @msu_gbg på Instagram!
Saga Löwerdahl
Ordförande Moderat Skolungdom
Vidar Berntsson
Vice Ordförande Moderat Skolungdom
Astrid Fors
Sociala-medier ansvarig
Gabriel Frisack
Ordförande MSU LM Engström
Noel Stjernberg
Ordförande MSU Klara Gymnasium
