MSU-rådet anordnar måndagsfika varje vecka, vilket är en uråldrig tradition! På fikan kommer oftast en talare, efterföljt av häng på kansliet. Då och då gör vi även andra roliga aktiviteter som Laserdome och Minigolf.

Utöver måndagsfikan finns det även chans att engagera sig i någon av våra skolföreningar runt om i Göteborg!

MSU-rådet väljs på distriktsstämman i början av kalenderåret. 

 

Följ MSU:s verksamhet på @msu_gbg på Instagram!

 

Saga Löwerdahl

Ordförande Moderat Skolungdom

 

Vidar Berntsson

Vice Ordförande Moderat Skolungdom

 

Astrid Fors

Sociala-medier ansvarig

 

Gabriel Frisack

Ordförande MSU LM Engström

 

 

Noel Stjernberg

Ordförande MSU Klara Gymnasium